مرگ دوچرخه سوار 22 ساله همدانی در برخورد با درخت

به گزارش رکنا، رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دوچرخه‌سوار ۲۲ ساله با درخت در تپه عباس آباد شهر همدان این جوان جان خود را از دست داد.

سرگرد سید جواد حسینی روز یکشنبه بیان کرد: عصر روز گذشته دوچرخه سواری در حال بازگشت از سمت تپه عباس آباد به بلوار ارم بود که در پیچ اول از مسیر خارج شد.

وی اضافه کرد: این دوچرخه سوار ابتدا با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرده سپس به علت سرعت بالا به همراه دوچرخه با تنه درخت حاشیه این مسیر برخورد کرد.

رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: جوان مجروح بی درنگ توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما به علت شدت حادثه و برخورد سر با تنه درخت تلاش های برای احیای وی نتیجه نداده و جان باخت.

سرگرد حسینی ناتوانی دوچرخه سوار در کنترل وسیله نقلیه را عامل بروز این سانحه دانست و توضیح داد: طبق ماده ۱۲۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان وسایل نقلیه در سر پیچ ها در معابر تنگ و بدون دید مناسب، باید تا حد امکان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی ادامه داد: هر چند دوچرخه در حکم وسایل نقلیه غیرموتوری است اما باید دارندگان این وسیله تمامی قوانین مربوط به رانندگان خودرو و موتورسواران را رعایت کنند.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ فقره سانحه بر اثر برخورد خودرو با دوچرخه رخ داده که این سوانح فوتی نداشته بلکه منجر به مجروحیت دوچرخه سوار شده است.

سرگرد حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه دوچرخه سوارها برای آموزش به پلیس مراجعه نمی کنند بنابراین از خانواده انتظار می رود نسبت به آموزش فرزندان اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده با نظارت از تردد دوچرخه سوارها در معابری که سرعت خودروها زیاد است جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟