کشف 147 گرم کوکائین از مسافر اتوبوس در فارس

به گزارش رکنا ، سرهنگ "خسرو رزمجویی"اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مطلع شدند.

وی اضافه کرد: در پی انجام یکسری اقدامات علمی و پیچیده اطلاعاتی، مشخص شد فردی اهل و ساکن یکی از شهرهای غربی کشور در زمینه قاچاق و توزیع کوکائین فعالیت داشته و این فرد قصد دارد مواد مخدر را تحت عنوان مسافر اتوبوس جابجا کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی صورت گرفته، موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را توقیف و متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ "رزمجویی" با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم، میزان 147 گرم کوکائین که ماده بسیار اعتیاد آور و مخرب است کشف شد، گفت: کوکائین صدمات جبران ناپذیری بر سیستم اعصاب مرکزی و مغز دارد و مشکلاتی چون تشویش ذهن، استرس دائمی، سوء ظن، جنون و... از عوارض مصرف این ماده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه باشند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟