دسیسه شوم برای آرایشگاه زنانه بندرانزلی

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: زن سارقی که در آرایشگاه‌های زنانه بندرانزلی کیف مشتریان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ مجید حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف دستی در آرایشگاه‌های زنانه بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و بررسی میدانی متهم را شناسایی کرد، افزود: متهم در یکی از آرایشگاه زنانه توسط متصدی آن شناسایی شد و پس از تماس با پلیس ۱۱۰ ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: متهم ۲۷ ساله در بررسی فنی پلیس به سرقت پنج کیف زنانه در آرایشگاه‌های شهرستان بندرانزلی اعتراف کرد، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل سکونت سارق، پنج کیف زنانه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی‌ بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه‌ سارق دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی‌ شد از شهروندان خواست، از قرار دادن اشیای قیمتی و یا کارت‌های بانکی همراه با رمز در کیف، خودداری کنند و در هنگام حضور در اماکن عمومی مراقبت بیشتری از اموال خود داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟