دستگیری 51 نفر از عاملان اصلی تخریب در ناآرامی‌های اخیر + فیلم
حجم ویدیو: 10.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سی و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران به دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات در حوزه پلیس پیشگیری پرداخت و اظهار داشت: 24 نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها، 22 نفر از افرادی که جایگاه‌های سوخت را به آتش کشیدند با تلاش مأموران تلاش پلیس پیشگیری پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:‌با تلاش مأموران پلیس پایتخت 5 نفر از عوامل اصلی که اقدام به غارت فروشگاه‌ها و آتش زدن آنها کرده بودند دستگیر شدند.

وی در خصوص بازگشت دلال‌ها به بازار ارز اعلام کرد: با توجه به حضور دلال‌ها در چند روز اخیر در بازار ارز دستور ویژه‌ای به پلیس امنیت و پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی داده‌ایم.

سردار رحیمی به صرافی‌هایی که با دلالان و سوداگران ارز همکاری می‌کنند هشدار دارد: منتظر برخورد جدی پلیس باشند.

سردار رحیمی به وضعیت آلودگی پایتخت پرداخت و اظهار داشت:‌ پلیس با تمام توان در این قضیه پای کار آمد و از ابتدای سال تاکنون 29 هزار خودروی دودزا در تهران اعمال قانون و جریمه شدند؛ همچنین 1200 خودروی دودزا فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام شدند.

وی به اعمال قانون بالغ بر سه میلیون خودروی فاقد معاینه فنی از اول سال تاکنون اشاره کرد و گفت: این تعداد خودرو متشکل از خودروهای تهران و شهرستان‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح برخورد با خودروهای دودزا،‌ فاقد معاینه فنی و همچنین آلایندگی موتورها در دستور کار پلیس است از اجرای طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در تهران خبر داد و به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: برای سلامتی خود و دیگران قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

سردار رحیمی در خصوص معایب طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا گفت: پلیس به همراه شهرداری،‌کار کارشناسی طرح‌های ترافیک و کاهش آلودگی را در دستور کار دارد تامعایب این طرح‌ها شناسایی شده و برای سال آینده برطرف شود؛ شهرداری یکی از پیشنهادهای پلیس را پذیرفت و مدت زمان اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی را یک ساعت کاهش زمان داد اما برای اجرای سایر موارد زیرساخت‌های شهرداری باید فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟