به گزارش رکنا،یک گردشگر فرانسوی که به دبی سفر کرده بود، تلفن همراهش را در این شهر گم کرد ولی پلیس دبی پس از یافتن این موبایل، آن را برای صاحبش در یکی از شهرهای فرانسه ارسال کرد.

سرتیپ عبدلله خادم بن سرور المعصم، رئیس مرکز پلیس «بر دبی» و رئیس شورای روسای مراکز پلیس این شهر اعلام کرد که مرکز تحت مدیریتش ایمیلی از یک گردشگر فرانسوی دریافت کرد که در آن گفته شده بود این گردشگر تلفن همراه خود را در سفر به دبی، در یک تاکسی جا گذاشته و از پلی دبی برای یافتن این موبایل تقاضای کمک می‌کند.

گردشگر فرانسوی در ایمیلی که برای پلیس دبی فرستاده بود، تمامی اطلاعات و مدارک لازم که نشان می‌داد او صاحب این تلفن همراه است را نیز فرستاده بود.

سرتیپ المعصم در ادامه گفت که براساس رهنمودهای فرماندهی کل پلیس دبی در راستای تقویت امنیت و آرامش در شهر و تلاش برای راحتی هرچه بیشتر ساکنان و گردشگران، پلیس دبی توانست این تلفن همراه را یافته و آن را از طریق یک شرکت پست، به صاحبش در فرانسه بازگرداند.

رئیس مرکز پلیس «بر دبی» تاکید کرد که پلیس دبی و نیروهای امنیتی این شهر از هیچ تلاشی برای استیفا و بازگرداندن حقوق همه افراد چه در داخل و چه در خارج از دبی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد اشیاء مفقودی را یافته و آن را برای صاحبانشان در هر جایی که زندگی می‌کنند، ارسال کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 521364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟