فریادهای التماس زن تهرانی در شعله های آتش تهرانپارس

به گزارش رکنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه های ۵۷ و ۹۲ گروه امداد و نجات ۱۰ را ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه روز گذشته به خیابان تهرانپارس، خیابان ۱۹۶، کوچه شفیعی مکرم رهسپار کرد.

بهمن رضائی نیا رئیس ایستگاه ۵۷ آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک واحد مسکونی به مساحت۵۰ مترمربع در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دچار آتش سوزی و بر اثر آن یک بانوی میانسال دچار سوختگی شده بود.

وی با اشاره به اینکه شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این واحد مسکونی بود، افزود: با توجه به احتمال دود گرفتگی و محبوس شدن ساکنان این ساختمان چهار طبقه، آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی وارد منزل مسکونی شدند و در مدت زمان کوتاهی، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دوم پس از بستن دستگاه تنفسی وارد ساختمان شدند و این زن میانسال را از میان دود و آتش نجات داده و برای درمان وی را به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

رضائی نیا علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی ساختمان، محل حادثه را برای انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟