خالی کردن بار سنگ میان معترضین تهرانی به افزایش قیمت بنزین! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، صبح امروز همزمان با اولین بارش برف و لغزندگی راه‌ها، ترافیک سنگینی در خیابان‌های اصلی شمال شهر ایجاد شده بود که همین امر به اعتراض مردم و پیاده شدن از ماشین‌ها و تجمعات پراکنده منجر شد.

در اتوبان امام علی بار سنگین ترافیک همزمان شد با شعار دادن جمعی از حاضرین و دعوت و تهییج و حتی تهدید راننده ها به خاموش کردن خودروها. "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از جمله شعارهایی بود که مردم در بزرگراه امام علی می‌دادند. همزمان مأموران شهرداری نیز به بازسازی راه‌ها مشغول بود. در همین مسیر برخی راننده‌ها خودروی خود را کج پارک کرده و راه عبور سایر ماشین‌ها را بسته بودند که با ورود راهنمایی رانندگی با تاخیر چند ساعته مسیر باز شد.

همچنین در این اتوبان دو اتوبوس شرکت واحد نیز در میان اتوبان کج پارک کردند که ابتدا اعلام شد به جهت لغزندگی منحرف و متوقف شدند اما برخی از حاضرین به خبرنگار ما گفتند این اتفاق عامدانه بوده است. این خبر به صورت رسمی تأیید نشد.

خبر دیگر از اتوبان امام علی خالی کردن یک کامیون سنگ در میان تجمع مردم است. این درحالی است که برخی مسؤولین امنیتی درباره خرابکاری و اقدامات سازمانی برای به انحراف کشیدن اعتراض مردم هشدار داده بودند.

در تقاطع تهران پارس و شهید باقری نیز عده‌ای تجمع کرده و با شعارهایی شبیه "ایرانی باغیرت حمایت حمایت" مردم را دعوت کردند که خودرو‌های خود را خاموش کنند. پس از مدتی مسیر عبور و مرور به حالت عادی بازگشت.

در طول اتوبان صدر و حتی روی پل صدر هیچ کیسه شنی وجود نداشت و همین امر منجر به لیز خوردن ماشین‌ها و تصادف شده بود. عده‌ای در ترافیک سنگین صدر از ماشین پیاده شدند و راننده‌ها را به اعتراض و شعار دعوت کردند که مورد اقبال قرار نگرفت. اما چند سطح زباله در میانه اتوبان آتش زدند. در اتوبان نیایش به سمت غرب نیز در ابتدای صبح ۳ خودرو بزرگراه را بستند که ترافیک شدیدی ایجاد کرد اما دقایقی بعد با ورود مأموران راهنمایی و رانندگی این مسیر بازگشایی شد.

در اتوبان همت چند دختر جوان با در دست گرفتن پلاکارد "با ما همراه شوید" توجه راننده‌ها را به خود جلب کردند. اما ترافیک مسیر همت با حضور مأموران شهرداری و شن ریزی آرام و روان گزارش شد.

در رباط کریم مأمورین ناجا راه را برای مردم باز کردند تا جمعیت با آرامش حرکت کنند و شعار دهند. در شهرقدس، اسلامشهر و دماوند نیز تجمعات پراکنده‌ای صورت گرفته است. در اسلامشهر اقدام برای تخریب جایگاه بنزین صورت گرفت که با ورود نیروی انتظامی متعرضین پراکنده شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟