انهدام باند 4 نفره مالخران اموال سرقتی در تهران

به گزارش رکنا،حیدر مسن آبادی گفت: با دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر اینکه یکی از افراد شرور منطقه با تشکیل باندی اقدام به خرید وفروش اموال سرقتی و خرده فروشی مواد مخدر می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 173 امین آباد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه حکایت از این داشت: یکی از افراد شرور منطقه که بیش از 15 دفعه توسط کلانتری امین آباد و کلانتری های اطراف دستگیر شده است و دارای 10 فقره سابقه کیفری است، با تشکیل باندی مشغول به خرده فروشی مواد مخدر و اموال سرقتی هستند، عنوان کرد: با تایید صحت خبر، به دست آمد که اعضای این باند دارای مخفیگاه های متعدد بوده و به طور مستمر تعدادی افراد مشکوک به این محل ها در تردد هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستور قضائی در یک عملیات همزمان و هماهنگ سه تن از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این محل تعدادی اموال سرقتی و مقداری مواد مخدر کشف شد.

کلانتر محله امین آباد افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده شناسایی شد و پس از هماهنگی های قضائی، این متهم نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این محل نیم کیلو شیشه و تعدادی قطعات و لوازم خودرو سرقتی کشف شد.

مسن آبادی با بیان اینکه در مجموع تعداد 85 قطعه لوازم و تجهیزات خودرو سرقتی و مقدار 540 گرم انواع مواد مخدر از جمله شیشه کشف شد، اضافه کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟