علی گردو را می شناسید ؟ / این شرور خطرناک بدون لباس در آبادان شرارت می کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان، این شرور خطرناک بارها به دلیل قدرتنمایی با سلاح سرد ، عربده کشی ، ایجاد مزاحمت برای بانوان و زورگیری ، فروش مواد مخدر ، درگیری و زخمی کردن مأموران پلیس با سلاح سرد در کلانتری در سال های گذشته روانه زندان شده بود اما خیلی زود آزاد می شد و همین امر باعث ادامه شرارت های علی گردو می شد.

متهم سال گذشته نیز با چند تن از نوچه هایش با در دست داشتن قمه و بدون لباس اقدام به عربده کشی در منطقه سده کردند و به پلیس نیز حمله ور شدند. متهم که مدت یک سال ونیم به شرارت هایش و فروش مواد مخدر ادامه می داد در نهایت ساعاتی پیش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان رد این شرور فراری را در ایستگاه 7 کوی قدس زده و متهم را در این منطقه دستگیرکردند.

علی گردو

متهم در حین دستگیری قصد مقاومت داشت که با شلیک های پلیس خود را تسلیم مأموران کرد. تیم پلیسی در بازرسی بدنی از متهم مواد مخدر شیشه و هروئین که به صورت بسته بندی آماده فروش بود را به دست آوردند و همچنین یک تیغه کارد سلاخی نیز از متهم کشف شد.

گفتنی است که همدست متهم به نام میثم معروف به میثم پشه چند ماه پیش به دلیل نداشتن تعادل روانی با یک موتورسیکلت به داخل فلکه انقلاب آبادان رفت و فوت شد و علی گردو به دوستانش گفته بود پس از مرگ میثم پشه آنقدر خلاف می کنم تا با شلیک پلیس کشته شوم.

متهم دستگیرشده توسط تمامی کلانتری های آبادان و همچنین پلیس آگاهی واطلاعات آبادان تحت تعقیب بوده که بازجویی ها از وی هم اکنون آغاز شده و این متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 516272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟