به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان مومنی" در رابطه با تصادف فوتی بزرگراه رسالت، اظهار داشت: در ساعت 01:10 در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت تقاطع شهید آیت، یک دستگاه سوارى پژو 206 با 4 سرنشین به علت عدم رعایت سرعت مجاز و عدم توانایى در کنترل وسیله نقلیه با نرده هاى رفوژ میانى بزرگراه به شدت برخورد می کند و پس از شکستن 7شاخه نرده، سواری206 با پایه پل عابر پیاده برخورد کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه شدت ضربات به حدی بالا بود که 2 نفر از داخل خودرو به بیرون پرتاب شدند و در محل حادثه جان خود را از دست دادند و حادثه‌ای دلخراش و جبران ناپذیر رقم خورد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: 2 سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مصدوم که با مراجعه سریع اورژانس به مراکز درمانى منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگى با سرعت مطمئن حرکت کنند با سرعتى که در صورت هرگونه وقوع خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند و تمامی سرنشینان خودرو تحت هر شرایطی کمربند ایمنى خود را همواره بسته نگه دارند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشى نباشیمبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟