به گزارش رکنا، محمد هادی قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: بامداد امروز دو دستگاه تانکر حمل سوخت حامل مقادیری مواد نفتی بنزین و نفت کوره در شیراز حادثه ساز شد.

او افزود: در حادثه اول که در ساعت ۳:۲۷ دقیقه بامداد امروز در بلوار چمران (زیرگذر شهیدان شیخی) رخ داد و به مرکز ۱۲۵ شیراز اطلاع رسانی شد، ۱۴ دستگاه خودرو سنگین فوماتیک اطفائی امدادی فوم رسان و جرثقیل از ۱۰ ایستگاه آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

قانع با بیان اینکه با توجه به نشت گسترده بنزین این عملیات ۵ ساعت بطول انجامید، گفت: امدادگران تمام محور مملو از مواد نفتی بنزین، شستشو داده و از بروز حوادث احتمالی پیشگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: همچنین در حادثه دوم که در ساعت ۳:۴۳ بامداد در کمر بندی میانرود حادث شد ایستگاه‌های عملیاتی ۱۷-۶ سریعا به محل اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند.

قانع با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه کسی صدمه ندید، اظهار داشت: نیرو‌های آتش نشانی پس از یک عملیات نفس‌گیر توانستندبا سرعت عمل و دقت بالا از بروز یک فاجعه جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟