به گزارش رکنا، حامد کلانتری نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به وضعیت دانشجویان مسموم اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ دانشجویی در بیمارستان بستری نیست.

او افزود: با پیگیری‌های شورای صنفی اسامی و مدارک پزشکی دانشجویانی که دچار مسمومیت شده بودند، به معاونت دانشجویی داده شد و تا پایان هفته آینده هزینه درمان دانشجویان پرداخت خواهد شد.

با پیمانکار سلف برخوردی نشده است

کلانتری گفت: مسئله همه دانشجویان این است که چرا پیمانکار را اخراج نمی‌کنند. همچنان با پیمانکار سلف برخوردی نشده است و شنیده‌ها حاکی از آن است روابط نزدیکی میان پیمانکار و یکی از مسئولین دانشگاه وجود دارد که از دلایل عدم برخورد دانشگاه با پیمانکار است.

کلانتری ابراز کرد: در خصوص اتفاق اخیر پیمانکار مربوطه را به پرداخت هزینه‌های نوشیدنی سلف جریمه کردند، اما یکی از مسئولین دانشگاه نسبت به این قضیه واکنش نشان داده ومخالف جریمه پیمانکار سلف دانشگاه شده است.

نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: سوال دانشجویان این است که چرا به نفع پیمانکار سلف دانشگاه و باشاکی شدن از دانشجویان این قضایا پیش می‌رود؟

کلانتری در پایان گفت: از بودجه دانشگاه یک درصد آن به کمیته سبز دانشگاه داده شده که مبلغ بسیار زیادی است و شورای صنفی به دنبال مدارکی است تا از چگونگی مصرف این بودجه باخبر شود چرا که می‌توان این هزینه‌ها را در بالابردن کیفی وکمی ارائه خدمات دانشگاهی به دانشجویان مصرف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟