خرابی اتوبوس بی آر تی عامل ایجاد ترافیک در مرکز پایتخت + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طی دو روز گذشته به دلیل بارش باران در پایتخت شاهد تردد و ترافیک سنگینی در برخی از معابر تهران بودیم.

وی افزود: هنگام بارندگی تردد خودرو‌های عمومی مانند اتوبوس و تاکسی در سطح شهر کاهش پیدا می‌کند و این موضوع باعث افزایش استفاده از خودروهای شخصی از سوی شهروندان می شود.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: لغزندگی معابر به هنگام بارش برف و باران طبیعی است و به همین دلیل تردد کند خودرو‌ها موجب افزایش ترافیک می‌شود.

بی ار تی

وی در خصوص ترافیک ایجاد شده دیشب که حد فاصل ایستگاه‌های امام خمینی ره و جامی شکل گرفته بود، افزود: به دلیل خرابی یک دستگاه اتوبوس در مسیر ذکر شده، راه عبوری سایر اتوبوس‌های بی آر تی مسدود شد و پس از حضور ماموران راهور فاتب، عملیات بازگشایی مسیر و روان سازی ترافیک صورت گرفت.

سرهنگ رازقی خطاب به رانندگان توصیه کرد: نسبت به رعایت موارد احتیاطی و مقررات رانندگی از قبیل رعایت سرعت کافی و مطمئن به خصوص در زمان بارش باران و همچنین توجه کافی به جلو، دقت کنند تا مشکلی برایشان اتفاق نیفتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟