دستگیری باند سارقان خودرو با 50 سرقت در البرز

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت : اعضای این باند که به تازگی با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند اقدام به سرقت خودروهای پراید مدل پایین می کردند.

وی اضافه کرد: این افراد بیشتر در مناطق مختلف کرج، محمد شهر، ولدآباد، ماهدشت و فردیس اقدام به سرقت می کردند که در زمان دستگیری چهار دستگاه خودرو از آنها کشف شد.

متهمان با جدا سازی قطعات خودرو ها این قطعات را به فروش می رساندند و بدنه خودروها را در مکان های مختلف رها می کردند.

همچنین از این افراد ۲ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو رنو مسروقه کشف شده است.

کشف داروهای قاچاق در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری از سخنان اعلام کرد که ۳۶۷ هزارو ۵۶۰ عدد انواع دارو و مکمل های غذایی قاچاق در این استان کشف شد.

نادربیگی افزود: این داروها ازیک خودروی سواری در محورهای مواصلاتی استان البرز کشف شده که ارزش ریالی آن ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: با کشف این داروها یک نفر دستگیر و مشخص شد که این اقلام دارویی فاقد اسناد گمرکی بوده است.

دستگیری 4 نفر از اعضای باند سرقت خودروهای مدل بالا در البرز

نادربیگی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری چهار نفر اعضای باند سرقت خودروهای مدل بالا در استان البرز خبر داد و گفت: این باند دارای هشت نفر عضو بوده که چهارنفر دستگیر و چهار نفر دیگر نیز متواری هستند.

وی افزود: تعدادی از اعضای این سارقان که به تازگی از زندان آزاد شده اند با همدستان خود اقدام به سرقت خودرو های زانتیا و ماکسیما می کردند که دستگیر شدند.

متهمان دستگیر شده تاکنون به هفت فقره سرقت خودروهای مدل بالا اعتراف کردند که با این خودرو های سرقتی اقدام به سرقت ۲۰ فقره تجهیزات داخل خودرو و ۳۰ فقره سرقت منزل می کردند.

متهمان همچنان در اختیار پلیس قراردارند.

دستگیری اعضای باند سرقت مغازه در البرز

نادربیگی گفت: اعضای باند سرقت مغازه که اقدام به تخریب در کرده و اموال آنها را به سرقت می بردند دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد که سارق اصلی این باند که به تازگی درا ردبیل نیز اقدام به سرقت کرده بود و درزندان به سر می برد از زندان تحویل گرفته شد و مشخص شد که با ۶ همدست خود در مناطق مختلف استان البرز و غرب استان تهران اقدام به سرقت کرده اند.

این سارقان با چهار دستگاه خودروی پژو پارس، تیبا، پراید و پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت کرده که ارزش اموال سرقتی ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟