سیدجلال ملکی با اعلام خبر انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 19:35 امروز حادثه انفجار در یک ساختمان در محله تهرانپارس، خیابان استخر، خیابان جهان‌تاب به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه آتش‌نشانان در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی‌ساز با یک طبقه زیرزمین بود که در هر طبقه آن یک واحد حدوداً 70 تا 80 متری وجود داشت.

وی تصریح کرد: در واحد واقع شده در طبقه سوم انفجار شدیدی روی داده که این انفجار باعث تخریب شدید در و پنجره‌های تمام ساختمان شده بود.

ملکی با اشاره به بروز خسارت به دیوارهای واحد مذکور، متذکر شد: دو نفر شامل خانم 30 ساله و پسر بچه هفت ساله در این واحد حضور داشتند که دچار آسیب‌دیدگی جزئی و شوک‌زدگی ناشی از ترس شده بودند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، خوشبختانه این حادثه منجر به آتش‌سوزی و شعله‌وری نشده اما ترکهایی روی دیوارهای واحد مذکور و خساراتی به ساختمان مجاور محل حادثه وارد کرده که آتش‌نشانان به جهت پیشگیری، ساکنان دیگر طبقات و ساختمانهای مجاور را تخلیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی حادثه هستند و محل حادثه تا دقایقی دیگر تحویل عوامل انتظامی و شهرداری می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 512662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟