به گزارش رکنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از نقص فنی یک دستگاته خودروی مینی بوس و برخورد خودرو با دیواری در منطقه 4 شهرداری خبر داد و گفت: این حادثه 4 مجروی در پی داشت.

سرهنگ "محمد رازقی" گفت : در ساعت 10:20 صبح روز گذشته در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر قبل از تقاطع استقلال(منطقه4) یک دستگاه مینی بوس که در این مسیر مشغول تردد بود، پس از طی مسیری بدون ترمز به شدت با دیواره های کناری قسمتی از خیابان استخر برخورد می کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: این مینی بوس که متعلق به سرویس یکی از سازمان های دولتی بود، پس از خالی کردن ترمز دیگر قادر به کنترل وسیله خود نبود و پس از طی کردن مسافتی به کناره خیابان برخورد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر از سوی منطقه 4 پلیس راهور فاتب، تیمی از کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محدوده حادثه به منظور عدم تکرار تصادف و حادثه بعدی، به بررسی علل و علت این تصادف پرداختند و مشاهدات خود را یادداشت کردند.

رازقی افزود : عوامل اورژانس نیز به موقع در سر صحنه حادثه حاضر شدند و 4 مصدوم این حادثه را پس از معاینه در محل به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کردند .

وی در خصوص علت این حادثه، گفت : علت این حادثه نقص فنی در ناحیه ترمز خودروی مینب بوس بوده که راننده مینی بوس می بایست قبل از حرکت نسبت به بازبینی و رفع نقص مینی بوس اقدام می کرده است.

رازقی از رانندگان خودروها مخصوصا رانندگان سرویس های مدارس و اداره ها، خواست: قبل از حرکت حتما سیستم های ترمز خودرو خود را کنترل کرده و از حرکت با خودرویی که دارای نقص فنی است خوددراری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟