به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: در ساعت 20:00 عصر روز گذشته بیست و دوم مهرماه در مسیر بزرگراه همت غرب به شرق بعد از پل باکری (منطقه 27) پژو پارس با پراید و وانت پیکان به شدت برخورد می کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از برخورد حودروی پژو با وسیله نقلیه اول، راننده خودروی پژو کنترل از دستش خارج شده و مجدد خودروی وی با وسیله نقلیه دومی وانت پیکان برخورد می کند.

وی گفت : پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل تصادف حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند.

این مقام انتظامی افزود : تیم های امدادی و اورژانس نیز به موقع در محل حاضر شدند و مصدومان این حادثه را پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل کردند .

رازقی در خصوص علت این حادثه گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس بوده، در این خصوص کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

وی به رانندگان توصیه کرد: چنانچه در قبل و هنگام رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما از ادامه حرکت صرف نظر کرده و پس از استراحت کافی و رفع خستگی اقدام به رانندگی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟