به گزارش رکنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد سیتروئن با تیر چراغ برق خبر داد و اظهار داشت: این تصادف یک مجروح در پی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ" محمد رازقی" در توضیح این خبر، گفت: در ساعت 16:00 عصر دیروز، در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی بعد از باقری یک دستگاه سیتروئن ابتدا با گاردریل وسط اتوبان و سپس به شدت با تیر چراغ برق برخورد می کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورپایتخت، عنوان کرد: این خودرو پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق موجب تخریب و واژگون شدن آن می شود و سپس متوقف می شود.

رازقی با اشاره به اینکه واژگون شدن این تیر چراغ باعث مسدود شدن و ترافیک در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی می شود، گفت: با حضور کارشناسان پلیس راهور در نشانی اعلامی علت حادثه توسط کارشناسان بررسی شد و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده سیتروئن به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی و تعویض و جایگزینی تیر چراغ برق اقدام کردند.

وی درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توجه به جلو از سوی راننده سیتروئن باعث این حادثه بوده است.

رازقی از رانندگان خودروها خواست: قبل از حرکت حتماً به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟