ترکیدن گاز در خانه ای در سنندج/ صاحبخانه در آتش سوخت

به گزارش رکنا، معاون عملیات و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: انفجار گاز پیک نیک در یک منزل مسکونی واقع در محله حاجی آباد سنندج حادثه آفرید.

صالح زندی روز شنبه اظهار داشت: شامگاه جمعه با اعلام یک فقره انفجار گاز در منزل مسکونی واقع در محله حاجی آباد، نیروهای امداد و نجات آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی مکان وقوع انفجار، صاحبخانه را که دچار سوختگی شده بود با کمک امدادگران به بیمارستان منتقل کردند.

معاون عملیات و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج یادآور شد: در این حادثه علاوه بر مصدوم شدن صاحبخانه، بخشی از منزل مسکونی نیز تخریب شد البته به منازل مسکونی اطراف هیچگونه آسیبی وارد نشده است.

وی علت این حادثه را نشست گاز اعلام و به شهروندان توصیه کرد، نکات ایمنی لازم را در خصوص وسایل گاز سوز رعایت کنند تا از به وجود آمدن چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که شامل سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی است، ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهرستان با ۱۶۶ نفر نیرو، خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می دهد که ۱۴۲ نفر از این نیروها، عملیاتی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟