اعتراض مهناز افشار به روح‌الله زم در موضوع شیر خشک‌های فاسد +عکس

به گزارش رکنا،به دنبال انتشار خبر دستگیری روح‌الله زم مؤسس کانال آمدنیوز، مطالب بسیاری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که یکی از آنها پست توئیتری چند ماه پیش مهناز افشار بود.

محتوای این پست که پس از حدود ۷ ماه در توییتر بازنشر شد، نشان می‌دهد که افشار پیشتر نسبت به عملکردهای روح الله زم و فعالیت‌های کانال آمدنیوز معترض بوده است. شاید بتوان گفت خانم بازیگر که روزها و ماه‌های تقریبا پرحاشیه‌ای را گذرانده است، در آن روزها به دنبال با عوض کردن زمین بازی به نفع یاسین رامین بوده است.

افشار در توئتیرش نوشته است:

« سلام آقای روح الله زم!

اولین بار موضوع شیرخشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز که به گفته برخی متصل به شخص شماست حدود ۵ سال پیش مطرح شد!

آیا این موضوع زاییده ذهن شما بود یا نقشه آقای ”الف» یا سازمان خاص برای تلافی این وصلت؟ ممنون میشم برای عزیزان پیگیر این مورد رو هم شفاف سازی کنین!»

عکس شکایت مهناز افشار

لازم به یادآوری است، در سال‌های اخیر افشار درگیر ماجرای پرونده همسرش یاسین رامین بر سر واردات شیرخشک‌های آلوده بود و چند روز پیش با انتشار پستی خبر جدایی‌اش از او را اعلام کرد.

دستگیری روح الله زم سرشبکه آمدنیوز به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. انتشار این خبر همه مخاطبان و به ویژه حامیان او را شگفت‌زده کرد. جزئیات این عملیات دقیق و هوشمندانه سپاه، همچنان سؤال بزرگ اذهان است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 510515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟