دستگیری 2 سارق مسلح و آدم ربا در گلپایگان

به گزارش رکنا ، سرهنگ" علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت مشکوک ۲ فرد غیر بومی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: با بررسی‌های علمی و پلیسی ویژه مشخص شد این افراد دارای سابقه سرقت مسلحانه و آدم ربایی بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان مشهد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: بررسی‌ها حاکی از آن بود که متهمان قصد داشتند به صورت مسلحانه یکی از بانک‌های شهرستان را مورد سرقت قرار دهند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً هوشمندانه و اقدام پیش دستانه مخفیگاه آنان را مورد محاصره قرار دادند.

سرهنگ سبحانی، گفت: در این عملیات موفقیت آمیز هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع سلاح سرد و گرم به همراه تیر‌های جنگی، لوازم تغییر چهره، گوشی تلفن همراه هوشمند و سیم کارت‌های مربوطه، انواع تجهیزات دفاع شخصی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند عنوان داشت:به لطف خداوند و همت و تلاش ماموران سخت کوش این فرماندهی از وقوع یک سرقت مسلحانه جلوگیری به عمل آمد و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا یک بار دیگر امنیت و آرامش را به مردم هدیه کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟