به گزارش رکنا ، مسئول روابط عمومی اورژانس فارس اعلام کرد که اتوبوس حامل زائران اربعین که از استان یزد به سمت استان خوزستان در حرکت بود در محور نورآباد گچساران دچار آتش سوزی شد و شش مصدوم به جای گذاشت.

همتی بیان کرد: ساعت ٣:٠٢ بامداد پنج شنبه ١٨ مهر در پی گزارش وقوع یک فقره آتش سوزی اتوبوس در کوپن نورآباد به مرکز پیام اورژانس فارس، سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: این اتوبوس که حامل زائران اربعین بود، در حال حرکت دچار آتش سوزی شده بود و شش مسافر هنگام خروج از شیشه‌های اتوبوس دچار خراشیدگی و زخم شده بودند.

مسئول روابط عمومی اورژانس فارس ادامه داد: چهار مصدوم در محل حادثه مداوا و دو مصدوم دیگر به درمانگاه کوپن نورآباد منتقل شدند.

همتی حال عمومی دو مصدوم انتقالی به درمانگاه را مطلوب اعلام کرد و گفت: احتمالا هر دو نفر مرخص شده‌اند.

او گفت: چرایی وقوع این حادثه تاکنون به مرکز اورژانس فارس اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، اما در پی انتشار این خبر و فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی گفت: این اتوبوس که حامل زائران اربعین از استان یزد بوده دچار نقص فنی و نه آتش سوزی شده و پس از پیگیری، نسبت به رفع نقص اقدام شد.

رحیم آزادی تاکید کرد: این اتوبوس هیچ آسیبی ندیده و پس از رفع ایراد حادث شده، راهی خوزستان شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟