آبروی زن جوان تهرانی در گوشی مرد پلید

به گزارش رکنا ، سرهنگ "تورج کاظمی" در تشریح این خبر، گفت: خانمی 30 ساله ساکن تهران به پلیس فتای پایتخت با در دست داشتن پرونده ای با موضوع تهدید و اخاذی مراجعه و در اظهاران خود توضیح داد: در شبکه اجتماعی واتساپ با ایجاد صفحه ای اقدام به فروش لوازم بهداشتی می کنم اینکه بامرد جوانی که خود را خریدار اجناس معرفی می کرد آشنا شدم.

شاکی عنوان کرد: این مرد مدتی از من در این فضا خرید می کرد و از مشتریان خوش حساب و ثابت بود. تا اینکه بین ما علاقه مندی ایجاد شد و ارتباط کاری ما به ارتباط عاطفی تبدیل گشت.

وی ادامه داد: این مرد توانست با پیشنهاد ازدواج به من اعتماد مرا به خود جلب کند و هنوز نسبت به روز قبل بیشتر به وی علاقه مند می شدم تا جائی که تصاویر شخصی و خصوصی ام را برایش فرستادم. در حالی که نمی دانستم که پشت این چهره، فردی دروغگو وجود دارد و با طرح دوستی قصد سوء استفاده از من را دارد.

این مقام انتظامی گفت: شاکی اظهار داشت: بعد از گذشت مدتی از آشنایمان، روابط عاطفی مان رو به سردی گرفت و با هم دچار اختلاف شدیم و فهمیدم که با هم فاصله فرهنگی و فکری زیادی داریم، تا اینکه وی با تهدید انتشار تصاویر خصوصی ام درخواست پول کرد و چهره اصلی او برایم نمایان شد.

در ابتدا نپذیرفتم و از او خواستم تا دیگر رابطه کاری و عاطفی را با هم قطع کنیم، اما وی همچنان به تهدید به انتشار تصاویرم در شبکه اجتماعی واتساپ ادامه می دهد.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه مهندسین پلیس فتا موفق شدند متهم را که مردی 28 ساله ساکن شمال تهران بود، شناسایی کنند، بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمی در پایان به شهروندان تذکر داد: برخی از مجرمان سایبری برای رسیدن به اهداف سوء خود دست به رفتار های متقلبانه ای می زنند تا با فریب قربانی خود و پیشنهاد دوستی و طرح ازدواج به خدف مجرمانه خود دست پیدا کند، که تنها راهکار آن عدم اعتماد به اظهارات این گونه افراد می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 508996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟