به گزارش گروه حوادث رکنا، برابر اطلاع واصله پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا در روز یکشنبه 7 مهر سال جاری اقدام به درج فیلم و انتشار خبری مبنی بر خودکشی فردی با اصالت تهرانی، مقابل ساختمان وزارت دفاع و پشتیابی نیروهای مسلح کرده است.

برابر بررسی های صورت پذیرفته هیچ گونه رخدادی با موضوع فوق در روز یکشنبه 7 مهر ماه امسال در محدوده ستاد وزارت صورت نپذیرفته از اینرو اساسا خبر یاد شده کذب محض بوده و از سوی این اداره کل تکذیب می گردد.

انتظار می رفت تا همکاران محترم در آن رسانه ضمن رعایت دستور العمل انتشار اخبار نیروهای مسلح ویژه رسانه های گروهی مصوب شورای عالی امنیت ملی که در ماده 3 بند 2 اشعار می دارد: استفاده از هرگونه اقدام رسانه که به تحقیر و لطمه زدن به شان و منزلت نیروهای مسلح منجر شود ممنوع است و متخلفان حسب مورد برابر تبصره 2 ماده 5 فصل سوم قانون مطبوعات و سایر قوانین و مقررات مرتبط تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. قبل از انتشار فیلم یاد شده صحت و سقم فیلم خودکشی را از این وزارتخانه پیگیر می شدید.

خواهشمند است دستور فرمایید مبادی ذی ربط مطابق قانون مطبوعات و با قید فوریت، تکذیبه این وزارتخانه (ذیل) را در همان صفحه و با همان شکل ظاهری درج و منتشر و نتیجه را اعلام فرمایید.

تکذیبه

اداره کل روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرده است هیچ گونه حادثه و رخدادی با موضوع فوق (خودکشی فردی با اصالت تهرانی، مقابل ساختمان وزارت ساختمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) در روز یکشنبه 7 مهرماه در محدوده ستاد وزارت دفاع صورت نپذیرفته است و از این رو خبر یاد شده اساسا کذب محض بوده و صحت و سقم آن قویا از سوی این اداره کل روابط عمومی وزارت دفاع تکذیب می گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟