حریق وحشتناک در جاده مخصوص+ تصاویر

به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک کارخانه تولید رنگ در جاده مخصوص کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:06 امروز آتش‌سوزی در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج به تهران، کیلومتر 14 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آب و کف و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی کارخانه رنگ‌سازی بود که در قسمت انبار آن به وسعت بیش از 400 متر چندین بشکه رزین، تینر و الکل نگهداری می‌شد.

وی با اشاره به وقوع حریق در قسمت انبار این کارخانه تصریح کرد: همین مسئله باعث جاری شدن مقداری تینر در سطح کارخانه و رسیدن آن به بخشی از جوی آب کنار جاده مخصوص شده و این بخش را نیز شعله‌ور کرده بود.

ملکی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در مهار و اطفاء حریق متذکر شد: آتش‌نشانان از گسترش و سرایت حریق به سایر بخشها جلوگیری کردند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بیشتر بخوانید

کدخبر: 508616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟