به گزارش رکنا ، سرهنگ "سعید لشینی" درباره جزئیات این خبر بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز پانزدهم مهرماه مردی که ساکن در محدوده میدان توحید بود، با تماس به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کرد، مالک یک دستگاه خودروی جیپ هستم و یک دستگاه خودروی سواری پراید در کنار خودروام ایستاده و در حال پرسه زنی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت، بلافاصله 2 تیم از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده کردند که سرنشین خودروی سواری پراید در داخل خودروی جیپ نشسته است و راننده خودروی پراید در نزدیکی وی متوقف و منتظر همدستش است.

وی گفت: با اعلام فرمان دستور های پلیسی، سرنشین خودروی پراید موفق به روشن کردن خودروی جیپ شده و هر متهم با خودروهایشان در جهت های مختلف گریختند.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه تیم موتوری به تعقیب خودروی جیپ و تیم خودرویی به تعقیب خودروی پراید های پرداختند، گفت: هر 2 تیم موفق شدند پس ازمدتی تعقیب و گریز هر 2 خودرو را متوقف و به همراه متهمان دستگیر شده به کلانتری منتقل کنند.

کلانتر محله ستارخان با بیان اینکه در استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودروی سواری پراید سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 164 قائم را دارد، افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اخیراً سرقت مشابه ای نیز در حوالی میدان توحید به همین شیوه به وقوع پیوسته است که در آن خودروی اپل به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان که ۳۶ و ۳۲ ساله می باشند تا کنون به سرقت های خودروهای پراید، جیپ و اپل اعتراف کرده اند و برای کشف سایر جرائم مشابه هر 2 سارق با دستور قضائی در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، کلانتر محله ستارخان از شهروندان خواست: با تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی مانند قفل پدال و فرمان، از سرقت خودرویشان در امان بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟