حجم ویدیو: 3.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اقدام زیبای زن جوان به پاس راننده انساندوستی که حین کمک به او ماشینش به سرقت Stealing رفته بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " جانا ماجد " با خودروی رنج روور خود در یکی از اتوبان‌های استرالیا و در داخل تونل در حال رانندگی بود که ناگهان با یک خودروی مزدا تصادف Crash کرد.

در این حادثه، بلافاصله راننده و سرنشین یک خودروی هوندا با مشاهده این تصادف و متوقف کردن خودروی خود در داخل تونل به کمک این زن جوان شتافتند.

اما این تمام ماجرا نبود. در حالی که دو راننده و سرنشین خودروی هوندا در حال کمک به زن جوان بودند، راننده و سرنشینان خودروی مزدا که ۵ نفر بودند با طراحی این نقشه تصادف و تهدید آن‌ها توانستند خودروی هوندا را به سرقت ببرند.

پس از این حادثه Incident ماجد تصمیم گرفت تا انساندوستی راننده هوندا را جبران کند. او ضمن شرح ماجرا در صفحه فیسبوک خود از کاربران خواست تا برای خرید یک خودروی نو برای این راننده به او کمک کنند. او با انتشار ویدئویی از حادثه رخ داده در کپشنی نوشت: " این هفته در اتوبان M۵ من دچار یک تصادف شدید شدم. وقتی سام و دنی، دو مرد انساندوست به کمک من آمده بودند، متأسفانه خودروی آن‌ها که تنها دو روز از خرید آن می‌گذشت توسط سارقان مسلح به سرقت رفت. از شما می‌خواهم به من در خرید یک خودروی نو برای این دو نفر کمک کنید تا پاسخی به اقدام انساندوستانه و شجاعانه آن‌ها باشد. "

در حالی که پول مورد نیاز ماجد برای خرید خودروی نو ۱۰۰۰۰ دلار بود او تنها در روز نخست ایجاد صفحه جمع‌آوری پول در سایت GoFundMe توانست مبلغ ۱۲۳۵ دلار جمع آوری کند. او امیدوار است طی روز‌های آینده مبلغ مورد نیاز برای خرید خودروی هوندای نو را جمع آوری کند.

ماجد در حادثه روز شنبه در حالی که دچار کوفتگی، خراش و شکستگی مشکوک استخوان دست شده بود توانست از این تصادف شدید جان سالم بدر ببرد. پلیس Police اکنون خودروی هوندای ربوده شده را پیدا کرده و یک مرد جوان نیز در این رابطه دستگیر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 507794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟