چشمان آرمان کوچولو تکان خورد / خبر خوش برای پسر اصفهانی + عکس

به گزارش رکنا ، روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شد. او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری است.

علل اولیه این حادثه قصور و سهل انگاری مسئولان برگزاری مسابقات سنگ نوردی و نبود تشک استاندارد اعلام شده است. قرار است گزارش تکمیلی درباره ابعاد این حادثه از سوی فدراسیون کوهنوردی منتشر شود که البته تا کنون خبری نشده است.

دکتر احمد باقری مقدم رئیس هیأت پزشکی اصفهان ، درباره وضعیت آرمان غیاثی، گفت: نسبت به روز‌های گذشته حال این پسر بهتر شده است و او می‌تواند چشمانش را تکان دهد و حتی در ملاقات دیروز که با این کودک داشتم او گریه کرد.

باقری مقدم افزود: این پسر بچه هنوز نمی‌تواند ارتباط برقرار کند، اما علائم مثبتی در بهبود این کودک ظاهر شده است. البته نظر قطعی را فعلا نمی‌توان داد، زیرا این کودک هنوز تحت تاثیر دارو است.

او افزود: شکایت‌هایی از طرف خانواده او مطرح شده و جزئیات آن نیاز به بررسی دارد. مدیر کل اصفهان هر روز پیگیر این موضوع است و حتی مدیر ورزشی اصفهان این موضوع را به دقت بررسی می‌کنند. حال این پسر بچه بهتر شده است، اما برای نظر قطعی نیاز به زمان داریم. البته علائمی که این کودک از خود نشان داده است بسیار خوشحال کننده است.

باقری مقدم در آخر افزود: لطفا مخاطبان کمتر به شایعات توجه نمایند، ممکن است حرف‌هایی زده شود که صحت نداشته باشد و خواهش می‌کنم که خبر‌ها را از منابع رسمی دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟