مرگ دلخراش دختر 14 به خاطر تقلید از یک شاخ اینستاگرامی! / چین+ عکس ها

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اقدام احمقانه یک دختر نوجوان در چین او را به طرز دلخراشی به کام مرگ کشاند.

گزارش رسانه های چینی حاکی از آن است که دختر 14 ساله که به قصد تقلید از یک بلاگر یوتیوب با چراغ الکلی قصد درست کردن پاپ کورن را داشت ناگهان قوطی الکلی دچار انفجار شد و او با سوختگی وحشتناک راهی بیمارستان شد.

بر اساس گزارش پزشکان ، دختر نوجوان با سوختگی 96 درصد به بیمارستان انتقال داده شد که متاسفانه درمان جوابگوی جراحت های اونبود و وی پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان جانش را از دست داد.

عکس مرگ به خاطر تقلید از یک بلاگر (2)

رسانه های چینی در خصوص این حادثه عنوان کردند که تصاویری از این دختر که در حال تلاش برای درست کردن پاپ کورن است منتشر شده است که نشان می دهد که قربانی در حال تهیه پاپ کورن است که ناگهان قوطی مخصوص پاپ کورن دچار انفجار شد دختر نوجوان را سوزاند.

به گفته خانواده قربانی، ویدیو تهیه پاپ کورن توسط این وسیله مرگبار سال 2017 توسط یک بلاگر معروف چینی که بیش از 40 میلیون فالوور داشته است در یوتیوب انتشار داده شد که قربانی با تماشای ویدیو قصد تهیه پاپ کورن را داشت که ناگهان دچار این سانحه تلخ شد.

عکس مرگ به خاطر تقلید از یک بلاگر (3)

گفتنی است که بلاگر معروف به خاطر این حادثه مرگبار از خانواده دختر نوجوان عذرخواهی کرده و اعلام کرد که حاضر است برای بخشش و دلجویی به آن ها غرامت بپردازد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟