آخرین جزئیات از وضعیت آرمان پسر 8 ساله سنگ نورد + عکس

به گزارش رکنا، روز جمعه ۲۹ شهریور- آرمان غیاثی- 8 ساله- هنگام برگزاری مسابقات سنگ نوردی در سالن ورزشی فولاد شهر از ارتفاع 8 متری سقوط کرد و دچار حادثه شد. وی بعد از چند عمل جراحی و از دست دادن طحالش در وضعیت جسمی وخیمی به سر می‌برد.

وجیهه نظری زن عموی آرمان عنوان کرد: متأسفانه آرمان هنوز در کماست و به‌خاطر ورم مغزی حاصل از خونریزی دچار تشنج شده و پزشکان معتقدند که باید تا 14 روز منتظر بمانیم و ضریب هوشی وی را پایین نگه دارند تا تشنج نکند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیریت هیأت سنگ نوردی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان این رشته به جای اینکه پاسخگوی ما در این شرایط باشند مدام عنوان می‌کنند که سالن استاندارد نبوده و مسابقات هم بدون مجوز هیأت برگزار شده اما این سالن مربوط به باشگاه ذوب آهن است و مجوز آن هم از سوی همین هیأت سنگ نوردی استان صادر شده است. اگر سالن غیراستاندارد است چرا مجوز برگزاری مسابقات در آن داده می‌شود؟!

نظری در پایان تصریح کرد: با توجه به شکایتی که پدر آرمان از برگزارکنندگــــــــان مسابقات و مربی اش انجام داده حتی یک نفر هم بازداشت نشده است. این در حالی است که طبق گفته خودشان سهل‌انگاری در بستن طناب حمایتی آرمان و کنترل نکردن نحوه بستن این طناب از سوی فرد حمایتی و مربی عامل این حادثه بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟