حوادث تاسف‌بار دانشگاه لرستان در سایه بی‌توجهی به خطوط قرمز نظام

به گزارش رکنا، حجت الاسلام مهدی قدرتی ظهر امروز در همایش تجلیل از اساتید ایثارگران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد امنیت کشور در حوزه‌های دفاعی، اجتماعی و عقیدتی جامعه حفظ شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب طی 40 سال گذشته از تمام روش‌های ممکن برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند، افزود: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد حوادثی تاسف‌بار در دانشگاه لرستان بودیم که این حوادث به علت بی‌توجهی عده‌ای به خطوط قرمز انقلاب است.

مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه لرستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی تمام سلیقه‌هایی سیاسی که در چارچوب قانون اساسی هستند را زیر چتر حمایت خود قرار می‌دهد اما جناح‌های سیاسی نباید با سوء استفاده از مهربانی نظام خطوط قرمز انقلاب را رد کنند.

شاین ذکر است؛ در هفته گذشته و همزمان با آغاز سال تحصیلی شاهد برپایی ستاد استقبال از دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه لرستان بودیم که استفاده از تصاویر سران فتنه 88 در یکی از غرفه‌ها موجی از عتراضات را در پی داشت.

پس از این موضوع و دست به دست شدن تصاویر سران فتنه 88 در ستاد استقبال دانشگاه لرستان در فضای مجازی، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان به شدت واکنش نشان داد و اعتراض خود را به مسوولان دانشگاه اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟