پیدا شدن خانواده اهل دلگان در حوالی کوه خضر

به گزارش رکنا ، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت :دیروز خبری مبنی بر مفقود شدن خانواده ۶ نفره دلگانی در اطراف کوه خضر شهر بزمان به جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر داده می شود که بلافاصله دو تیم امدادی و واکنش سریع به تعداد ۸ نفر نجاتگر به محل حادثه اعزام می گردند .

او ادامه داد: طبق گزارشات واصله این افراد مسیر را اشتباه پیموده و مفقود می شوند و پس از گذشت چندین ساعت تلاش در جهت یافتن مسیر اصلی و حوالی ساعت ۱۶ با جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تماس گرفته و درخواست کمک می کنند .

راشکی گفت: از ساعت ۱۶ بعد ازظهر پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ دو تیم پشتیبانی “واکنش سریع جمعیت هلال احمر ایرانشهر” به منطقه اعزام و پس از ۴ ساعت جستجو ، حدود ساعت ۲۰ آنان را در کوهستانهای اطراف پیدا می کنند،

او همچنین گفت: به دلیل تاریکی هوا و نا مساعد بودن مسیر حال دو تن از مفقودشده‌ها، شب را در منطقه ای امن بسر برده و صبح روز بعد به پایگاه مراجعه می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حال عمومی این خانواده خوب است، خانواه ها بایستی هنگام ورود به مناطق کوهستانی تمامی نکات ایمنی را رعایت و با در نظر گفتن علائم موجود در مسیر، خط سیر صحیح را دنبال کرده و از مسیر اصلی خارج نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟