کشف بیش از 2 کیلوگرم تریاک در فومن

به گزارش رکنا، سرهنگ "محسن جعفرزاده" با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، در راستای اجرای طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت تعدادی قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران 2 نفر قاچاقچی غیر بومی که در قالب مسافر با یک دستگاه خودرو 405 در سطح شهرستان موادمخدر توزیع می‌کردند شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی از مخفیگاه متهمان در یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شهرستان فومن بازدید کردند ادامه داد: در نتیجه این بازدید 2 کیلو و500 گرم تریاک کشف، 2نفر قاچاقچی 27 و 29ساله دستگیر و یک دستگاه خودرو 405 نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟