سرهنگ"محمدعلی محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs این شهرستان با همکاری پلیس های مبارزه با موادمخدر استان همدان و کردستان طی یک عملیات هماهنگ و منسجم توانستند 38کیلو و215 گرم تریاک را کشف کنند.
وی افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم قصد انتقال موادمخدر با یک دستگاه خودرو کامیون از استان های جنوبی به شهرستان کبودراهنگ را دارد، موضوع سریعا در دستور کار ماموران قرار گرفت.
این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد:مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند ، خودروی مورد نظر را در کبودراهنگ شناسایی و آن را در ورودی شهر توقیف کنند.
سرهنگ" محمدی"گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار38کیلو و215گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف، ودو نفر دراین راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ درپایان بابیان اینکه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ وکسانی که مخل آسایش خانواده ها هستندبه صورت ویژه در دستور کار پلیس Police قرار داردخاطرنشان کرد:خانواده ها بیشترمراقب جوانان ونوجوانان خود باشند تا سوداگران نتوانند آسیبی به آن ها برسانند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟