حضور بازپرس ویژه برای بررسی حادثه قطار زاهدان-تهران + فیلم
حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد با اشاره به حادثه قطار مسافربری زاهدان- تهران گفت: نحوه وقوع حادثه نیاز به بررسی دقیق دارد و بازپرس ویژه برای انجام تحقیقات در بیمارستان حضور یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه قطار مسافربری زاهدان- تهران اظهار کرد: دستگاه قضایی استان بلافاصله به موضوع ورود پیدا کرد و بازپرس ویژه برای انجام تحقیقات در بیمارستان حضور یافته؛ ستاد بحران نیز در شهرستان زاهدان تشکیل شده است.

موحدی

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد تصریح کرد: مسئولین ذی ربط، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه به محل حادثه رفته‌اند و بیمارستان‌ها در حال آماده باش هستند.

دادستان زاهدان افزود: نحوه وقوع حادثه نیاز به بررسی دقیق دارد، بازپرس ویژه‌ مامور بررسی ابعاد پرونده شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

گفتنی است: قطار زاهدان تهران ساعت ۱۴:۵۰ از ایستگاه زاهدان به سمت تهران حرکت می‌کند و در ۱۰۰ کیلومتری زاهدان ایستگاه شورو دچار حادثه می‌شود که براثر آن چند واگن از ریل خارج می‌شود.

مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی زاهدان هستند و ۸۰ تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟