حجم ویدیو: 4.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این موج‌سوار که با نزدیک شدن یک کوسه جانش در معرض خطر قرار گرفته بود با هشداری که در آخرین لحظات با کمک پهپاد به او داده شد از این حادثه Incident جان سالم بدر برد.

" کریستوفر جوی" یک اپراتور آماتور پهپاد روز یکشنبه در سواحل نیوساوت ولز استرالیا در حال تمرین با یک پهپاد بود که ناگهان متوجه شد یک کوسه آرام آرام به این موج‌سوار نزدیک می‌شود. او بلافاصله پهپاد خود را در بالای سر موج‌سوار به پرواز درآورد و از طریق اسپیکر پهپاد او را از خطری که جانش را تهدید می‌کرد، مطلع کرد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که موج‌سوار در حالی که از این خطر بی‌اطلاع است در کنار ساحل خود را برای موج‌سواری آماده می‌کند. لحظاتی بعد و با قرار گرفتن پهپاد روی سرش در حالی که او از خطر آگاه شده بلافاصله با شنا کردن خود را به ساحل می‌رساند و کوسه نیز به داخل دریا باز می‌گردد.

گفتنی است؛ در حالی این موج‌سوار توانست از حمله احتمالی کوسه جان سالم بدر ببرد که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۱۷ در سواحل نیوساوت ولز استرالیا ۱۲۸ مورد حمله کوسه به انسان ثبت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 505851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟