دستگیری ۳ متهم کالای قاچاق در خراسان شمالی

به گزارش رکنا، رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری تعداد زیادی اقلام قاچاق و بدون مجوز در سطح استان کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله با دریافت خبر و شناسایی محل دقیق انبارهای نگهداری این اقلام به آن محل اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان‌ها تعداد ۳۷ قوطی نوشابه انرژی‌زا، ۱۲۵ قلم انواع دارو، ۴۹۹ بسته ناس، ۹ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف وضبط کردند.

عرب زاده با اشاره به اینکه در همین راستا ۳ نفر متهم نیز دستگیر که درنهایت بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این کالاها ۲۶۷ میلیون ریال برآورد شده که درنهایت تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان بابیان اینکه پلیس به شکر خدا امروز با همکاری خوب مردم در مقابل هنجارشکنان و سودجویان باقدرت تمام ایستاده است، یادآور شد: مردم عزیز باید در صورت مواجه با مواردی که به اقتصاد کشو ضربه وارد می‌کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟