فروپاشی باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علیرضا مظاهری، رئیس پلیس Police استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند. 
مظاهری بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، موفق شدند این کلاهبرداران را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای بازجویی های بیشتر به مقر انتظامی انتقال دهند. 
رئیس پلیس استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات 4 متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به 6 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 944 میلیون ریال اعتراف کردند. 
مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، یاد آور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت و آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نمی دهد. 
وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با اینگونه موارد موضوع را از طریق پل Bridge ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟