انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علیرضا مظاهری، رئیس پلیس Police استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وصول 8 فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری Fraud از شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 
این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان با استفاده از ترفندهایی از قبیل جعل چک، امضاء و اسناد اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و اخذ اظهارات شکات موفق به شناسایی اعضای باند و محل اختفای آنان شدند. 
وی با اشاره به اینکه در عملیات ضربتی پلیس 5 نفر اعضای این باند حرفه ای با 8 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 270 میلیون ریال دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند. 
مظاهری در پایان به اشاره به اینکه کلاهبرداران از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصد شومشان بهره برداری می کنند، گفت: پلیس با هر اقدامی که امنیت شهروندان را به مخاطره اندازد به شدت برخورد می کند و از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت نمایند تا در دام افراد کلاهبردار و فرصت طلب گرفتار نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟