به گزارش رکنا ، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران شهر سنندج با اعلام این خبر گفت: پرونده این فرد متخلف برای تعیین تکلیف به مرجع قضایی ارسال شد.

عابدین لطفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته تصویر قطع شدن چند اصله درخت توسط یکی از ساکنان شهرک بهاران در فضای مجازی منتشر شد و ماموران اجراییات و فضای سبز این ناحیه همان شب به همراه پلیس ۱۱۰ به محل قطع شدن درختان واقع در محله ۱.۱۷ بهاران مراجعه کردند.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران افزود: پس از مراجعه مشخص شد یکی از ساکنان محل اقدام به قطع پنج اصله درخت کرده که نیرو‌های اجراییات شهرداری به همراه ماموران پلیس صورت جلسه‌ای تنظیم و پرونده عامل قطع درختان برای تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در ادامه به عملیات احداث فضای سبز میدان قانع بهاران به متراژ یک هزار و ۱۰۰متر مربع و به شکل تپه ماهور اشاره کرد و گفت: برای احداث این فضا عملیاتی نظیر خاکریزی ۲۴۰ متر مکعب، کف فرش ۳۰۰ متر مربع، جدول گذاری ۱۰۰ متر طول و ۵ عدد فضای سبز به شکل تپه ماهور انجام شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟