حمزه با کلاشینکف مغز فریدون را ترکاند / 2 گرگ ایرانشهر به جان هم افتادند

به گزارش رکنا ، با سرعت العمل پلیس ۲ شرور سابقه دار پس از نزاع مسلحانه که منجر به قتل در خیابان شهید "درزاده" ایرانشهر شده بودند قبل از فرار از صحنه جنایت دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: حوالی ساعت ۲۲:۰۰ شب بیست و پنجم مردادماه یک فقره نزاع مسلحانه در خیابان شهید"درزاده" شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۳ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد مرد‌ی ۳۰ ساله به نام فریدون که دارای سوابق متعدد کیفری است در حالی که سوار دستگاه خودروی پراید بوده در محدوده خیابان درزاده با استفاده از یک قبضه کلت کمری تی تی به سمت سرنشینان یک دستگاه پراید دیگر که در همان محدوده در حال حرکت بوده تیراندازی و با آن‌ها درگیر می‌شود.

سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری طرف مقابل نزاع (حمزه ۲۶ ساله) که او نیز فردی سابقه دار و شرور است و به علت اختلافات قبلی چندین مرحله با هم نزاع داشتند و سال گذشته نیز فریدون را از ناحیه پا با شلیک گلوله مجروح کرده بوده با استفاده از یک قبضه سلاح کلاش شروع به تیراندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری فریدون بر اثر اصابت گلوله کلاش از ناحیه سر در محل درگیری فوت و راننده او و طرف دیگر نزاع (حمزه) نیز مجروح و با حضور به موقع عوامل انتظامی موفق به فرار از محل نمی‌شود.

سردار طاهری با بیان اینکه در بررسی صحنه جرم یک قبضه اسلحه کلت و تعدادی فشنگ کلت و کلاش کشف شد گفت: مجروحان این حادثه با هماهنگی قضائی تحت الحفظ جهت مداوا و تحقیقات تکمیلی به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد متواری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟