این زنان ارزان فروخته می شوند تا عروس شوند /  در مرز ایران و پاکستان رخ می دهد!

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از اسپوتنیک، به تازگی گزارشی از ازدواج مردان چینی با دختران پاکستانی، در رسانه ها منتشر شد که با واکنش های زیادی رو به رو گشت چرا که این مردان ، دختران جوان را با آرزوی زندگی مشترک و عاشقانه با قیمت کم خریداری می کنند.

گزارش رسانه های خارجی در خصوص این اتفاق حاکی از آن است که مردان چینی به علت این که دختران سرزمین شان گران هستند و ازدواج با آن ها سود و منفعتی برایشان ندارد تصمیم به ازدواج با دختران کشور های دیگر گرفتند و این نوع عروسی چیزی شبیه به خریداری برده از بازار برده فروش ها بوده است.

گفتنی است که امروزه دختران زیادی این گونه ازدواج کرده و تشکیل خانواده دادند چرا که تقریباً هر چیز را می‌شود به صورت اینترنتی خریداری کرد و حالا در چین می‌توان از طریق اینترنت عروس خریداری کرد.

گفتنی است که مقامات اندونزی هم از بازگشت 14 زنی که از طریق اینترنت خریداری شده بود خبر داد که پس از ازدواج اینترنتی به چین بازگشته بودند.

بر اساس این گزارش این دختران با وعده کار و یا هم پاداش نقدی ازدواج می کردند که اکثر این دختران حتی حدس نمی‌زدند که چه سرنوشتی در انتظار شان است.

وزارت خارجه اندونزی درخصوص این گونه ازدواج ها هشدار داد تا دخترانی که قصد دارند با شهروندان خارجی ازدواج کنند باید خیلی هشدار داده بود که دخترانی که می‌خواهند با شهروندان خارجی عروسی کنند، باید خیلی محتاط باشند و حتما عروسی شان را رسماً ثبت کنند.

گفتنی است که تمام این دختران قربانی بی خبری نیستند چرا که برخی از آن ها آگاهانه برای دریافت پول و حمایت مالی از خانواده‌های شان دست به این کار می‌زنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 505090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟