حجم ویدیو: 5.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه حمله ناگهانی یک تفنگدار دریایی آمریکایی را به دو دانش آموز نوجوان در منطقه استاکتون کالیفرنیا به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد، این نظامی آمریکایی در محوطه دبیرستان ادیسون به این دو نوجوان حمله ور شد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو دو دانش آموز نوجوان در حالی که با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شده اند دیده می‌شوند. این ویدئو این دو دانش آموز را در حالی ضربات مشت را روانه سر و صورت یکدیگر می‌کنند، نشان می‌دهد. لحظاتی بعد ناگهان این تفنگدار دریایی آمریکایی که هویتش جوسو والدز سارمینتو اعلام شده از راه رسیده و با دویدن و برخورد شدید با این دانش آموزان هر دو نفر آن‌ها را نقش بر زمین می‌کند.

ضربه وارد شده به یکی از دانش آموزان آن چنان شدید است که او حتی قادر به بلند شدن از زمین نیست و همچنان در این ویدئو در حالی که روی زمین افتاده دیده می‌شود. در ادامه یک تفنگدار دریایی دیگر آمریکایی به والدز ملحق شده و آن‌ها محوطه دبیرستان را ترک می‌کنند. گفته می‌شود والدز خود نیز پیشتر در این دبیرستان تحصیل می‌کرده است.

پس از این حادثه توماس دریسکول، یکی از مقامات نیروی دریایی آمریکا ضمن دفاع از اقدام والدز گفت والدز شاهد یک درگیری خطرناک بود و برای پادرمیانی دست به این واکنش زد. ما به این اقدام او افتخار می‌کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟