جنگ مسلحانه 2 طایفه در ملایر دو جوان را پرپر کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی ملایر گفت: درگیری مسلحانه ۲ طایفه در یکی از روستاهای این شهرستان منجر به قتل ۲ تن شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز دوشنبه بیان کرد: اختلافات قبلی زمینه ای برای بروز درگیری بین این دو طایفه بر روی زمین های کشاورزی در روز گذشته شد.

وی اضافه کرد: این افراد با استفاده از سلاح شکاری به سمت هم شلیک کرده که بر اثر این درگیری از هر طرف یک تن مجروح و در بیمارستان جان می بازند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: تیم های پلیسی بی درنگ در محل حضور یافته و ۱۱ تن از مسببان اصلی این درگیری را بازداشت می کنند همچنین هر ۲ قاتل شناسایی و دستگیر می شوند.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده و دادستان و بازپرس ویژه نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

وی یادآوری کرد: عامل اصلی بروز این درگیری طایفه ای مربوط به اتفاقی است که چند سال پیش رخ داد با این توضیح که ۲ نوجوان بر سر بازی با یکدیگر درگیر شده و این نزاع زمینه برای کدورت و کینه جویی شده است.

چهارشنبه هفته گذشته ۲ شهروند اسدآبادی به علت اختلاف ملکی در دادگستری اسدآباد حضور یافتند که برادرزاده یکی از طرفین، مقابل این نهاد قضایی به فرد مقابل حمله ور شده و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن، او را به قتل رساند و پلیس این فرد را در تهران دستگیر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟