عاقبت غم انگیز 5 روز جستجو با کشف جسد مرد ناپدید شده+ عکس

مظفر محمد خانی ضمن بیان اینکه پیکر فرد مفقودشده در ارتفاعات آرادان پیدا شد، ابراز داشت: تلاش امدادگران برای یافتن پیکر فرد مفقودی که با سقوط از صخره، جان خود را از دست داده بود، در ارتفاعات شمشیر کوه روستای رامه بالا شهرستان آرادان به‌ دلیل سخت گذر بودن و وسعت منطقه پنج روز به طول انجامید.

وی افزود: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۵ شهریور به جمعیت هلال احمر استان سمنان، به سرعت اقدامات لازم برای جست و جو و انتقال جسد حادثه‌دیده انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه جستجو و نجات با اعزام هفت تیم از هلال احمر و تیم‌های هیئت کوهنوردی و آگاهی انجام شد، ابراز داشت: پس از یافتن فرد مذکور به وسیله بسکت و فیکس کردن جسد و انجام عملیات طناب ریزی و ایجاد کارگاه‌های متعدد، انتقال جسد به مکان مناسب صورت گرفت.

محمد خانی در ادامه تصریح کرد: ۲۸ نیروی عملیاتی در قالب هفت تیم تخصصی امداد کوهستان از هلال احمر با استفاده از هفت دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین و دو ست تخصصی کوهستان، این عملیات نفس‌گیر را به عهده داشتند.

وی افزود: این عملیات ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه روز بیستم شهریورماه با انتقال پیکر فرد حادثه‌دیده به شهرستان آرادان به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟