بر سر جنازه دختر آبی چه آمد؟ / آخرین خبر

به گزارش رکنا ، در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه جنازه خانم «سحر.خ» که هفته گذشته مقابل یکی از واحد‌های قضایی تهران خودسوزی کرد، به خانواده اش از سوی پزشکی قانونی تحویل نشده است، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور این خبر را تکذیب کرد.

دکتر مسجدی  با تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم تحویل پیکر خانم «سحر _خ» گفت: با توجه به سکونت خانواده وی در شهر قم، جسد ایشان جهت طی مراحل قانونی به پزشکی قانونی این استان منتقل شده است.

وی افزود: اقدامات تحویل جسد پس از بررسی‌های لازم و طی مراحل قانونی توسط همکاران پزشکی قانونی قم انجام و جسد دیروز به خانواده ایشان تحویل شده است.

هفته گذشته یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحد‌های قضائی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال ۹۷ و در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آن‌ها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه ماموران تهیه و به دادسرای تهران تحویل می‌شود. بر همین اساس برای متهم مورد اشاره با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به ماموران پرونده قضائی تشکیل شده است که نام برده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و به دادگاه مراجعه می‌نماید.

این مقام آگاه افزود: امروز در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می‌برده و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نام برده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه نموده است، مبادرت به خودسوزی می‌نماید.

وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت.

گفتنی است برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشد و فرد مورد اشاره حکم محکومیت ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟