هشدار به تهرانی ها / از این مسیر مرگبار در شمال شهر تردد نکنید+ جزییات

سرهنگ محمد خیشه اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۴۵ بعد از ظهر جمعه با اطلاع رسانی به موقع شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدیم که داربست‌های یک ساختمان در حال ساخت در محدوده جنوب به شمال کامرانیه بالاتر از صدر (منطقه ۲۸) در حال ریزش است.

رئیس منطقه ۳ پلیس راهور فاتب گفت: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال ریختن این داربست‌ها بر روی شهروندان و خودروهای در حال عبور بلافاصله تیم‌های منطقه ۳ و ۲۴ پلیس راهور در محل حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محدوده و روان سازی ترافیک اقدامات لازم را معمول داشتند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه داربست ساختمان مسکونی در حال ریزش بود تیم‌های امدادی و آتش نشانی و اورژانس نیز بلافاصله در محل حاضر گردیدند و اقدامات خود را در حیطه وظایف خود انجام داده و داربست‌ها توسط عوامل امدادی در حال محکم کردن هستند.

سرهنگ خیشه افزود: در محل حاضر محدودیت‌های ترافیکی توسط عوامل راهور در کامرانیه به صدر غرب انجام گرفته است و از شهروندانی که قصد مراجعه به مراسم عزاداری سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را در امامزاده علی اکبر چیذر دارند تقاضا دارم، ضمن التماس دعا، از مسیر جایگزین قیطریه به اندرزگو استفاده کرده تا بتوانیم پس از رفع افتادن داربست‌ها، این مسیر را باز نمائیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟