عجیب ترین سرقت در ایران / سه شنبه رخ داد

به گزارش رکنا، شهیار میرخشتی چهارشنبه بیان کرد: سهمیه ماهانه داروهای مخدر بیمارستان گلستان اهواز روز سه شنبه طبق نامه کتبی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تحویل گرفته شد.

وی افزود: لاستیک این خودرو در مسیر بازگشت به بیمارستان در یکی از نقاط شهر اهواز از سوی فردی ناشناس در ترافیک با چاقو پنجر شده و راننده برای حفظ امنیت در کنار یکی از ماموران نیروی انتظامی متوقف می شود.

میرخشتی ادامه داد: در پی این اقدام و پس از تماس راننده پژو با بیمارستان سرانجام یک دستگاه وانت استیجاری برای دریافت داروها از سواری پژو به محل اعزام می شود که این خودرو نیز در مسیر بازگشت در حوالی فلکه پارک قوری اهواز از سوی سه خودرو متوقف و راننده با چوب مضروب شده و وانت حامل دارو به سرقت می رود.

مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز گفت: راننده وانت بار بلافاصله حراست و امور حقوقی بیمارستان را در جریان قرار داده و گزارش این سرقت به نیروی انتظامی و دادستانی نیز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه وانت مذکور عصر دیروز در اطراف شهر اهواز پیدا شد گفت:از داروهای موجود در این خودرو به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال خبری نیست و داروها به سرقت رفته است.

میرخشتی ادامه داد: پرونده این سرقت در دست پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟