تاکسی خلافکار در خیابان نامجو موتور سوار را به آسمان فرستاد +عکس

به گزارش رکنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس راهور فاتب سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این مطلب افزود : در ساعت ۱۸:۰۵ عصر دیروز در مسیر خیابان نامجو خیابان اکبرنژاد _حصارنوعی ، تاکسی پژو به شدت با موتور سیکلتی که در مسیر خیابان اکبرنژاد در حال تردد بوده برخورد می نماید .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : تاکسی پژو که مسیر خیابان حصار نوعی را به صورت خلاف جهت می پیمود ، پس از رسیدن به خیابان اکبر نژاد قصد ورود به این خیابان را داشته است ناگهان با موتورسیکلتی که در جهت درست خیابان اکبرنژاد مشغول تردد بوده برخورد می کند .

سرهنگ رازقی افزود : راکب موتورسیکلت از همه جا بی خبر ناگهان خود را مقابل تاکسی می بیند و در منطقه عدم فرار از تصادف قرار می گیرد و هم موتور سوار و هم راننده تاکسی دیگر از دستشان کاری برنمی آید و تاکسی به شدت با موتورسیکلت برخورد نموده و راکب موتور چند متر پرت می شود .

وی گفت : پس از اعلام این تصادف به مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ، کارشناسان پلیس راهور بلافاصله در موقعیت تصادف حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

رازقی افزود : عوامل کلانتری و اورژانس نیز به موقع در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به مداوای مصدوم در محل حادثه که از ناحیه پا مصدوم شده بود پرداختند و پس از معاینات اولیه وی را به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل کردند .

وی ادامه داد : در خصوص این تصادف کروکی تنظیم شده و پرونده و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری ۱۰۶ نامجو تحویل داده شد .

رازقی از رانندگان خودروها و موتورسیکلت ها خواست به هیچ عنوان از خیابانهایی که دادای تابلوی ورود ممنوع دارند و یکطرفه می باشند عبور ننمایند چرا که اگر با عابر و یا خودرویی ناگاه مواجه شوند قادر به کنترل وسیله نقلیه نیستند و تصادف اجتناب ناپذیر است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟