۱۰۴۴ قلم داروی خارج از شبکه توزیع در مرز اینچه‌برون کشف شد

به گزارش گروه وادث رکنا، سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع اقلام دارویی غیرمجاز در یک سوپر مارکت در این بازارچه، ماموران هنگ مرزی اترک با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در این بازرسی انواع قرص، پماد، قطره دارویی، شربت، آمپول، اسپری و سموم دفع آفات نباتی خارج از شبکه توزیع کشف و صاحب مغازه دستگیر شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک همچنین کشف پنج هزار و ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران در بازرسی از این مغازه عنوان کرد و گفت: متهم به همراه کالاهای کشف شده به پاسگاه انتقال یافت و پرونده وی بعد از تشکیل برای رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ سراوانی با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در جاده مراوه تپه - گنبدکاووس اظهار داشت: در این سانحه رانندگی که روز گذشته اتفاق افتاد یک دستگاه پروژ ۴۰۵ با تراکتور برخورد کرد که ماموران پلیس راه علت آن را انحراف به چپ خودرو پژو عنوان کردند.

وی افزود: دو نفر از سرنشینان خودرو پژو در این حادثه مصدوم شدند و با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال یافتند.

بازارچه مرزی اینچه برون در جوار گمرک اینچه برون هنگ مرزی اترک گلستان به عنوان تنها گمرک زمینی ایران و ترکمنستان در استان گلستان احداث شده است.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟